ست براش ریل تکنیک

ست براش ریل تکنیک یک محصول کاربردی و فوق العاده با کیفیت برای کمک به داشتن آرایش و چهره ای زیبا می باشد. این برند معروف، تولید کننده تخصصی ابزارهای آرایشی می باشد. ابزارها و براش های این برند بسیار ابتکاری و خلاقانه تولید شده و جوایز متعددی را برنده شده اند.

این ست براش وگان و بدون تست حیوانی هستند. موفقیت این برند بی نظیر به دلیل تمرکزی است که روی حقوق حیوانات داشته و محافظ محیط زیست می باشد. محصولات این برند دارای بسته بندی هایی هستند که قابل بازیافت می باشند.

ست براش ریل تکنیک یک انتخاب ایده آل برای داشتن یک آرایش بی نقص می باشد. این ست براش، تاثیر بسیار زیادی بر پوشش و ماندگاری میکاپ دارد. با انتخاب این ست، یک ست کامل را در اختیار خواهید داشت و به براش های دیگر نیاز پیدا نخواهید کرد.

ویژگی های ست براش ریل تکنیک

ست براش ریل تکنیک از الیاف مصنوعی لوکس با تارهای بسیار ظریف و نازک تولید شده و قابل شستشو می باشد.

این ست زیبا و جذاب برای ترکیب مواد روی پوست و برای پوشانندگی میکاپ بسیار مناسب می باشد.

براش های این برند بسیار محکم و مقاوم هستند و از طول عمر بالایی برخوردارند.

براش های ریل تکنیک زیرسازی آرایش جذاب و فوق العاده ای را ایجاد کرده و ویژگی های جذاب چهره شما را برجسته نشان می دهند.

 

کاربرد براش های ریل تکنیک

ست براش ریل تکنیک شامل چهار براش و یک بیوتی بلندر می باشد. بیوتی بلندر بسیار نرم می باشد و وظیفه بلند کردن کرم پودر، کانسیلر و محصولات مایع را بر عهده دارد. بیوتی بلندر، کرم ها و محصولات آرایشی را به خود جذب نخواهد کرد. براش شماره 400 این ست مناسب محصولات پودری مثل رژگونه، پودر فیکس و سایه های چشم می باشد. براش شماره 300 برای طراحی سایه های چشم کاربرد دارد. براش شماره 402 برای هایلایتر و پودر فیکس مورد استفاده قرار می گیرد. براش شماره 200، براش مخصوص کرم پودر می باشد.

ست براش ریل تکنیک شامل براش های کاملا کاربردی می باشد که بسیار خوش دست و جذاب می باشند. با در اختیار داشتن این براش ها به براش های جداگانه نیاز پیدا نخواهید کرد و از یک آرایش جذاب و زیبا لذت خواهید برد.

 

برای خرید براش ریل تکنیک بر روی تصاویر زیر کلیک نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *