باشگاه مشتریان پاکچهر

پاکچهر به منظور قدردانی از همراهان و مشتریان همیشگی خود امتیازات، جوایز و تخفیفات ویژه‌ای را به شما ارایه می‌دهد. با معرفی پاکچهر به دوستان،خرید از پاکچهر، شرکت در نظرسنجی محصولات و… امتیاز دریافت میکنید. با استفاده از این امتیازات می‌توانید در قرعه کشی هر فصل پاکچهر شرکت فرمایید و یا از میان جوایز موجود، به انتخاب خود، جایزه دریافت نمایید.

پاکچهر را به دیگران پیشنهاد نمایید و جایزه بگیرید!

پس از ورود به حساب کاربری خود در بخش کد معرف من، یک کد قرار داده ‌شده‌است. این کد را برای دوستان خود ارسال فرمایید. چنانچه دوستان شما در هنگام خرید در صفحه صورت حساب، فیلد کد معرف، کد ارسالی شما را وارد نماید بر اساس جدول امتیازات، معادل نصف امتیاز شارژ شده، به شما امتیاز داده می‌شود که می‌توانید با آن امتیازات جایزه دریافت نمایید و یا در قرعه کشی شرکت نمایید.

قرعه کشی

در هر فصل پاکچهر به قید قرعه جوایز نفیسی را به مشتریان خود تقدیم می‌کند برای بهره‌مندی از این فرصت، مشتریان بایستی به حساب کاربری خود و بخش باشگاه مشتریان وارد شوند و در قسمت قرعه کشی بلیط شرکت در قرعه کشی را تهیه کنند. برای تهیه بلیط قرعه کشی بایستی از امتیازهای کسب شده خود خرج کنند. هر چه تعداد بلیط‌های شما بیشتر باشد، احتمال برنده شدن شما هم افزایش می‌یابد. نحوه کسب امتیاز در ادامه توضیح داده شده است.

قرعه کشی آرایشی و بهداشتی پاکچهر
جوایز نفیس آرایش و بهداشتی پاکچهر

جوایز:

مشتریان پاکچهر می‌توانند با استفاده از امتیازات خود جوایزی را انتحاب نمایند. برای دریافت جوایز خود می‌توانید به صفحه جوایزات بروید و از میان جوایز موجود، جایزه خود را انتخاب نمایید. 

این جوایز نیز بر اساس پیشنهادات خود مشتریان انتخاب شده‌است. شما نیز می‌توانید در این نظرسنجی شرکت نمایید و پیشنهادات خود را ثبت نمایید. برای شرکت در نظر سنجی بر روی اینجا کلیک فرمایید.

با شرکت در نظر سنجی امتیاز دریافت نمایید.

در صفحه هر محصول زبانه نظرات وجود دارد. با کلیک بر روی آن و ثبت نظرات ارزشمند خود، مشتریان دیگر را در خرید راهنمایی نمایید. پاکچهر نیز به پاس صرف وقت ارزشمند شما، برای هر نظر، 5 امتیاز به حساب کاربری شما می‌افزاید. چنانچه مشتری در محصولی ثبت نظر نماید که قبلا آن را خرید نموده است، 10 امتیاز دریافت می‌نماید. لازم به ذکر است برای هر کاربر روزانه تنها یکبار امتیاز نظرسنجی ثبت می‌شود