ضد آفتاب اون Avene

ضد آفتاب اون از کمپانی فرانسوی با سابقه فعالیت 150 ساله می باشد. این ضد آفتاب محبوب و معروف با ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته رضایت مصرف کنندگان زیادی را جلب کند. فرمولاسیون ویژه این محصول، آن را در دسته بهترین ضد آفتاب با فیلترهای تخصصی قرار داده است. اگر به دنبال یک ضد آفتاب خوب برای محافظت از پوست خود در مقابل اشعه آفتاب هستید، ضد آفتاب از برند اون بهترین انتخاب برای شما می باشد.

ضد آفتاب اون با استفاده از فیلترهای فیزیکی و حداقل فیلترهای شیمیایی، یک محافظ بالقوه برای پوست های حساس و آسیب دیده خواهد بود. این ضد آفتاب محافظت بسیار بالایی در مقابل نور خورشید ایجاد کرده و به سادگی از پوست شما مراقبت می کند.

ویژگی های ضد آفتاب اون

ضد آفتاب اون دارای بافت بسیار سبک و فاقد چربی می باشد و روی پوست احساس سنگینی ایجاد نمی کند. این برند قدیمی فرانسوی دارای ترکیبات ویژه و ضد حساسیت برای مراقبت از پوست می باشد. ضد آفتاب از برند اون دارای هیالورونیک اسید می باشد که یک ترکیب مغذی برای پوست بوده و اثر ضد التهابی دارد و پوست را آبرسانی می کند.

این ضد آفتاب شناخته شده از پوست در مقابل اشعه UVA و UVB محافظت کرده و از تخریب سلولی و ابتلا به پیری زودرس جلوگیری می کند. شهرت این ضد آفتاب فرانسوی به دلیل تنوع بالای محصولات آن می باشد. این ضد آفتاب، مناسب انواع پوست ها و سلیقه ها می باشد و در دو نوع رنگی و بی رنگ تولید می شود. این ضد آفتاب از خاصیت ویژه ای برخوردار است که آن را در مقابل تعریق مقاوم کرده است.

انواع ضد آفتاب از برند مشهور اون

ضد آفتاب اون در دو رنگ متفاوت تولید می شود. ضد آفتاب های سفید و بی رنگ، مینرال هستند و فاقد هر نوع ماده شیمیایی می باشند. این ضد آفتاب ها با ترکیبات گیاهی و معدنی تولید و روانه بازار می شوند. ضد آفتاب بی رنگ مناسب انواع پوست حساس، آلرژیک و آسیب دیده می باشد.

ضد آفتاب اون رنگی فرمولاسیون شیمیایی دارد و از فیلترهای ارگانیک برخوردار می باشد. این مدل نیز پوست را در برابر طیف وسیعی از اشعه های خورشید محافظت می کند.

 

برای خرید ضد آفتاب اون Avene بر روی تصاویر زیر کلیک نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *