ضد آفتاب ایزدین

ایزدین از بهترین برندهای دنیا در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست می باشد. 45 سال از فعالیت این برند می گذرد و در بیش از 40 کشور دنیا دارای شعبه می باشد. این برند اسپانیایی با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و منحصر به فرد، در کنار معروف ترین برندها به رقابت می پردازد.

ضد آفتاب ایزدین یکی از بهترین و محبوب ترین محصولات این برند می باشد. این محصول با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و آنالیز دقیق نیاز مصرف کننده تولید شده است.

ضد آفتاب ایزدین توانسته رتبه اول را در بین ضد آفتاب های اسپانیایی کسب کند. این ضد آفتاب با کیفیت بالا و ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته در دسته محبوب ترین ها قرار بگیرد.

انواع ضد آفتاب های ایزدین

برند ایزدین برای هر نوع پوستی ضد آفتاب اختصاصی آن را تولید می کند. ضد آفتاب مخصوص پوست نرمال تا خشک، ضد آفتاب مخصوص پوست چرب و مستعد جوش، ضد آفتاب مخصوص پوست های حساس و ضد آفتاب مخصوص کودکان، از محصولات شناخته شده برند ایزدین می باشند. تمامی ضد آفتاب های این برند از پوست در برابر تمامی اشعه های مضر آفتاب محافظت می کنند.

ضد آفتاب ایزدین فتوپروتکتور فیوژن فلویید که از محبوب ترین های این برند می باشد. این محصول حاوی هیالورونیک اسید و ویتامین ای می باشد و دارای بافت سبک بوده و به سرعت جذب پوست می شود. این ضد آفتاب مناسب پوست های نرمال، خشک و آتوپیک می باشد.

ضد آفتاب ایزدین فتوپروتکتور فیوژن ایر که فوق سبک بوده و فاقد چربی می باشد. این ضد آفتاب به سرعت جذب پوست شده و و احساس چربی و سنگینی ایجاد نمی کند.

 

تکنولوژی های به کار رفته در ضد آفتاب های برند ایزدین

ضد آفتاب ایزدین با تکنولوژی فیوژن که سرعت جذب این محصولات را افزایش می دهد.

ضد آفتاب ایزدین با تکنولوژی ضد سوزش چشم که مانع از ایجاد تحریکات پوستی شده و از سوزش چشم جلوگیری می کند.

تکنولوژی پوست نم دار که اجازه می دهد این محصولات را روی پوست مرطوب و نمدار نیز مورد استفاده قرار دهید.

تیکسوتروپیک که باعث می شود این ضد آفتاب با تغییرات دمایی رقیق شده و راحت تر جذب پوست شود.

 

جهت خرید ضد آفتاب ایزدین بر روی تصاویر زیر کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *