ضد آفتاب لاروش پوزای

ضد آفتاب لاروش پوزای یک ضد آفتاب فرانسوی بی نظیر و تخصصی برای مراقبت از پوست در مقابل نور خورشید می باشد. این ضد آفتاب یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات مراقبتی می باشد که به پوست های حساس توجه ویژه ای نشان داده است. این ضد آفتاب یکی از بهترین و سبک ترین ضد آفتاب های موجود در بازار می باشد که بدون ایجاد چربی و سنگینی از پوست محافظت می کند.

 

ضد آفتاب لاروش پوزای دارای جایزه جهانی بهترین ضد آفتاب می باشد. این ضد آفتاب مدرن با فرمول بی نظیر و هایپو انرژی و تکنولوژی های خلاقانه، برای پوست های حساس طراحی شده است. این محصول با کیفیت و حرفه ای، از پوست در مقابل طیف وسیعی از اشعه های آفتاب محافظت کرده و از آسیب های پوستی جلوگیری می کند.

ضد آفتاب های لاروش پوزای مناسب انواع پوست می باشند و در مدل های رنگی و بدون رنگ تولید شده اند. این ضد آفتاب های فوق العاده، با ترکیبات و طراحی های متنوع برای پوست های چرب، خشک، حساس، مستعد جوش و مختلط در بازار موجود می باشند. این ضد آفتاب های موثر و تاثیر گذار، به حفظ جوانی و سلامتی پوست کمک خواهند کرد.

ضد آفتاب لاروش پوزای

ویژگی های ضد آفتاب لاروش پوزای

ضد آفتاب لاروش پوزای محافظت بالایی در برابر اشعه های خورشید دارد.

دارای یک بافت سبک، بی رنگ و نامرئی می باشد.

این ضد آفتاب پوششی غیر چسبناک ایجاد کرده و سفیدی و براقی روی پوست به جا نمی گذارد.

دارای آنتی اکسیدان و مواد ترمیم کننده پوست می باشد.

این ضد آفتاب محبوب و برتر بدون رنگ و مواد مضر و فاقد عطر می باشد.

از ایجاد لک و تیرگی در اثر تابش خورشید جلوگیری می کند.

طرز استفاده از ضد آفتاب لاروش پوزای

ضد آفتاب لاروش پوزای را 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید روی پوست خود پخش کنید. بهتر است ضد آفتاب ها را هر دو ساعت یکبار تمدید کنید. بعد از شنا، تعریق و یا هر مورد مشابه برای حفظ اثر ضد آفتاب آن را تمدید کنید. نکته آخر اینکه بهترین ضد آفتاب ها نیز محافظت صد در صدی در برابر نور ایجاد نمی کنند، بنابراین از قرار گرفتن طولانی مدت در مقابل نور آفتاب خودداری کنید.

خرید ضد آفتاب لارش پوزای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *